Vuxenpoäng

en nystädad och ren lägenhet, tvätten tvättad och maten i magen!
idag tog jag vilodag, har haft huvudvärk på eftermiddagen..
har även vila från hemtentan nu någon timme, jag är såå trött på de här böckerna nu och på att skriva ur författarens perspektiv på allt! jag är trött på oerhört krångliga vetenskapliga ord folk tar till bara för att låta smartare..
Jag längtar till i morgon då två av mina bästa vänner kommer hit!
jag ska även efter 12dagar utan socker och kolhydrater köpa plopp i morgon jag kan knappt hålla mig!
och så ska vi äta pizza på barca men då tar jag nog en sallad.
I morgon är en bra dag! :)

Vi hörs vi ses i dina drömmar!

Kommentarer
Postat av: milla

miss uuuuuuuuuu <3

2012-02-23 @ 20:45:56
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0