Aftonbladet vs expressen

Afrtonbladet väljer att fullkomligt såga RGB, pinsamt Aftonbladet pinsamt, jag trodde bättre om er! att sedan Lasse Anrell sågar honom totalt och tycker att hästen borde fått priset, det var droppen! Jag skulle vilja se Lasse Anrell hoppa runt en OSbana i sommar!
När och om Roffe tar guld i sommar, som jag fullkomligt hoppas han gör, så hoppas jag svenska medier ber om ursäkt till Roffe! att förnedra en människa såhär när han har en av sina bästa stunder i sitt liv är fult, fegt och jävligt äckligt! Och nej jag kan inte sluta bry mig och ta åt mig!
sen kikade jag in på Expressen, och hittade denna helt underbara krönika!
Det bästa är att människan inte vet någonting om hästar och försvarar Roffe!
Tack du underbara krönikör för att du lät mig slippa mina aggressionstårar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0