Bröstvärk..

JAg har fruktansvärd bröstvärk! alltså jag har träningsvärk i bröstmusklerna efter corens alla armhävningar så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. asså shiiiiet! ;)
men varför sluta när man kommit igång? Nej den här dagen kickstartar vi med ett pass skivstång, javisst! :)
så de är väl bara att dra på sig träningskläderna och promenera ner till friskis då :)
i morgon kommer mamma och min säng!
idag får vi nycklarna till Batteri! :)
igår var jag och Malin på kattfest, det var härligt att träffa allihopa igen, alla dem som gjorde mina första veckor i Gävle fruktansvärt bra :) det var god mat! fast ibland visste jag inte vart jag skulle ta vägen?! det var som en repris av en händelse på våran bal vi hade 2010, jag skämdes!
Annars var det en riktigt trevlig kväll! :)
men nu lär jag promenera iväg!
vi hörs vi ses i dina drömmar :)
Redo för att svettas och flytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0