Dra åt helvete

Panikattacker, tårar, kräkningar och dålig självkänsla..
Jag får ingen luft!!
Men vet du vad, den här gången är den sista gången någonsin jag fäller en tår för dig!
du är INTE värd det, du är inte värd mina tårar, du är verkligen inte värd att må dåligt över
när jag tar mig upp på benen igen ska jag stå kvar, stå kvar och se på hur du faller och när dina ben sparkas undan för dig!
Den här gången ska och kommer jag att klara det!
För du vet någonstans längst in att i slutändan går jag segrande ur det här, det är du som förlorar och jag som går vidare med huvudet högt! För innerst inne är jag en fighter, jag är så oerhört mycket starkare än du!

Tack Älskade Milla för dina ord och din stöttning!!
.

Kommentarer
Postat av: Milla

Love u <3

2012-01-13 @ 13:05:23
Postat av: Sarah

Du är jävligt bra tjejen.. I all lägen! <3

2012-01-15 @ 19:49:57
URL: http://mujsan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du är jävligt bra tjejen.. I alla lägen! <3

2012-01-15 @ 19:50:22
URL: http://mujsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0