ett år kvar

om ett år ska jag få vara med om något som jag tycker är det finaste man kan göra i modern tid och kärlek.
om ett år ska jag ha den perfekta långklänningen, ett par perfekta skor, perfekt vattenfast smink, perfekt frisyr!
om ett år slår en av mina drömmar in och det kommer vara en dag i lyckans och kärlekens tecken
3Februari 2013 händer det något speciellt,  men det får ni veta längre fram! Några av er vet, men ni andra får vänta nyfiket!
till dess ska jag: spara ut håret! hitta en fin långklänning med smink och skor till, även en liten fin väska och så ska jag hitta mig en +1 hehe, de blir ett av mina nyårslöften!
så om ni känner att ni har nå tips på min +1, säg till ;)
Nu ska jag städa, så då tänkte jag dra igång lite sommar musik och ta på mig en klänning, de blir roligare då! så ska jag drömma också, drömma om kärlek!
Förresten säg till om ni hittar en fin långklänning också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0