GrisLinnea

Hej hej hallå

Ja vad har jag att berätta då?
I tisdags följde jag med några fina på en slädtur, det var mysigt men väldigt kallt!
på onsdagen fick jag ta på mig okskjortan i några timmar, jag har faktiskt saknat det lite! men seriöst, de finns verkligen stolpskott i den här världen! Sura och otrevliga kunder skulle jag lätt kunna kasta en korv i huvudet på ;)
på kvällen red jag och malin ut på pirr och w, red nere vid flygfältet i full galopp i massa snö! prinsessan w tyckte det var riktigt roligt och glömde både en och två gånger bort att jag satt på hennes rygg..
men ett tips, om ni rider i full galopp i mörkret och duckar för en gren, ducka extra länge! det kommer alltid en till efter..
igår red vi ut igen då bytte vi hästar, jag på pirr och malin på w, de var kul att se hästarna från andra synvinklar :)
W var pigg och sprang på bra tills pirr sprang in i hennes rumpa och trampade av henne skon..
ja ja sånt som händer, vi får försöka få tag på nån hovslagare, annars blir det vila till på måndag :)
på kvällen hamnade jag på näset hos malin med henne och johanna :) ida och jennie kom också en stund! mysigt som helt oplanerat slutade på café som chafför.
vid två halv tre åkte jag hem och kollade på JVM, jo jag erkänner det var så spännande att jag inte kunde stänga av! och så snyggt segermålet var då :)

idag ska vi äta plankstek på café med släkten, så himla mysigt! :)

ända sen jag kom hem från Gävle, har jag haft så spårade utgångar så nu har jag börjat nya året med att vara nykter och ska vara det ända till den 19januari :)

som att highfiva sig själv! pinsamt och bara helt onödigt..
som jossan skulle säga, Hellre en gris än en hamster ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0