Pinnmovägen

Hej
igår kväll var jag hos Anna med Natalie och vi såg på the voice Sverige och sen på "hur man blir av med en kille på tio dagar" Mysig kväll i våran myssoffa. Vi hade det sista fredagsmyset i Hemsta när Anna bor där, för när Anna flyttar ut flyttar Natalie in så då lär det bli mer fredagsmys där :)
troligtvis sista fredagsnatten på Pinnomvägen har jag gjort inatt, det känns bra!
Den här lägenheten har lärt mig så mycket, den har varit med om mycket också!
Den har bjudit på både glädje och sorg, lycka och olycka!
Den fick vara med när jag fick mitt första betyg, den fick vara med när jag fick mina första nya vänner här i Gävle, den har besökts av mina bästa, den har sett min lycka och mitt leende en hel del gånger, min lägenhet och jag brukar lyssna på spotify varje dag och jag tror att den gillar det, här om dagen hade vi en rock dag då jag sprang runt och spelade luftgitarr och headbangade i mina pyjamasshorts och en skjorta med nyduschat hår..
den har fått vara med när jag gråtit mina frösta tårar här i Gävle, den har fått erfara min hemlängtan, min sorg, ilska och irritation.
Min första alldeles egna lägenhet, det är här jag lärt mig att bli vuxen, det var här jag tog de första stegen ut i vuxenlivet!
Jag kommer sakna min lägenhet men absolut inte området, jag kommer sakna min fina etta på 22kvadrat!
Men det är dags nu, det är dags att vi går skilda vägar. det är dags för mig att se något nytt och kunna lämna endel saker bakom mig, saker som den här lägenheten fått vara med om och som jag ofta tänker på här..
Det finns alldeles för mycket känslor här inne, känslor jag behöver beartbeta på andra ställen!
När jag stänger dörren in hit sista gången om två veckor så stänger jag ett kapitel i mitt liv och välkomnar ett nytt genom att öppna dörren till Batterigatan och sambolivet!
Sambolivet, jag gillar att säga det :)
Det kommer bli så oerhört spännande, jag kommer lära mig så oerhört mycket om mig själv och om andra människor.
Jag kommer få lära mig att kompromissa, att ge och att ta.
Vi kommer bråka skrika och sura men vi kommer ha så otroligt roligt, bra och underbart så det hör till att få lite motgång ibland.
Nu har jag tagit en skön sovmorgon, en god brunch och fixat mig så ska jag gå ner på stan och träffa min sambo! Världens bästa sambo dessutom, vi har redan inrett lägenheten trots att vi inte minns hur det ser ut ;)
Puss
Sälen om en vecka, det är vi, slagsmålsklubben, dead by april och pumpbolaget! Sälen jag längtar efter dig! :)
Det finaste jag har ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0