Remember when

Hej hej nu sitter jag här i min lägenhet, i min ensamhet..
I morse var vi på Gavlegårdarna och skrev kontrakt, de bästa av allt är att hon som har lägenheten före oss redan flyttat, så egentligen hade vi kunnat flytta in i morgon! Men vi väntar till efter sälen :)

vid 12 åkte vi till skolan och pluggade med goaste Natalie och Emelie, eller ja jag skrev tre meningar.. motivationen är på topp, eller inte..
de extremt dåliga matvanorna från "lovet" har gjort sitt i min kropp och jag går på reserven som även den börjar ta slut.. det är för lite med ett mål mat om dagen vissa dagar.. jag vet det nu, men jag har liksom inte hunnit eller orkat, har för den delen inte haft någon matlust heller..

har nyss gjort lite kycklingtaco, de var gott och jag behövde det! :)
har "storhandlat" till mitt tomma kylskåp idag, skönt att allt får plats iaf!
Snart ska jag iväg och gymma med mina grymma vänner, Anna tvingar i stort sett iväg mig, DU FÅR INTE SVIKA!! Tack för att du tvingar mig och känner latmasken i mig ;)
I morgon ska vi på core, jag ska skrämma fram magmusklerna med våld till sommaren..

inflyttningsfest blir det i Februari, vi har njudit halva dalarna så nu ska vi börja med den hårda men otroligt välbehövliga sållningen av gäster! Bli inte sur/ledsen om ni inte blir bjudna vi har för många vänner och om vi överhuvudtaget ska kunna ha en fest lär vi välja väl.. men vi kör Dalarna möter Gävle i Februari ja :)
vi önskar oss absolut INTE något djur! om ni mot förmodan kommer med ett djur vill vi ha tillbahör till (mat, bur osv..)

i lördags, kastade jag mig duschen och fixade mig och körde sedan till Eva och Lasse där vi åt bakpotatis med världens godaste röra till, så himla gott alltså!
Vid 22 åkte vi upp till Evertsberg och bygdegården för kvällens dans, Larz-Kristerz stod på scenen och rockade! träffade underbara Robert :) sedan kom Eve och vi dansade loss hela kvällen, träffade även mitt järngäng till festvänner! Hade en riktigt riktigt bra kväll, nykter och typ yngst på plats hade jag nog roligast! :)

Nu ska jag skriva ett brev och plugga lite sen promenera till gymmet, och börja skriva min gästlista till fest..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0