Stolt som tuppen!

HÄR mina vänner är en klok kvinna! Läs det och ändra din inställning!! :)
Jag älskar min kropp oerhört mycket trots min inte allt för lugna spritweekend i sälen!
Men jag önskar mig lite mer kondition och styrka, därför tränar jag!
Sen är det väl bara en pluspoäng om kroppen slutar dallra när jag går ;) hehe
igår var jag helt slut och sov typ hela dagen :) sedan packade jag upp, och flytt packade lite! :) Jag gillar att packa, då går allt så mycket fortare :)
Idag har vi haft kursintro, nya kursen känns helt okej. ska få göra min första hemtenta också, spännande!
Sen har vår studiegrupp splitrats, jag och anna valde olika studiegrupper. Vi ska ju bo ihop så de kan ju vara skönt att vara ifrån varandra i fem minuter ;)
Så nu mera titulerar jag mig själv som Pendlare! :) Känns som de kan bli kanonkul!
om en timme ska jag bege mig iväg mot 90minuter core+spinning.. kanske inte världens bästa grej att börja med efter sälen haha
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0