tre döda sillar

JA vi var på skivstång! JA det var drygt, JA tanterna var starkare än mig..
Men jag var där, jag tränade och jag gick därifrån med ett leende på läpparna och ännu mer träningsvärk!
:)
Vi har fått nycklarna så vi promenerade till batteri och kikade lite, sen låg vi där på golvet alla tre helt slut som tre döda sillar och orkade inte röra oss ur fläcken..
När vi samlat tillräckligt med energi tog vi och promenerade hem, det var med ett stort leende jag promenerade in i sätra för sista gången som boende här! :)
Nu ska jag ta och laga lite mat och sedan tänker jag flytta! :)
Vi hörs, vi ses i dina drömmar

Kommentarer
Postat av: millapilla

DU ÄR BÄST ! ! !

2012-01-26 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0