Uppe med tuppen

eller vid 9 i alla fall på en ledig dag!
klockan 10 satt jag med världens ondaste rumpa på spinningcykeln på friskis
en timme senare, många liter svett senare och en promenad till bilen hem senare sitter jag nu här och trycker i mig lite brunch! :)
Nu ska jag ta tag i tvätten och ta en lång skön dusch, sedan ska jag packa packa och ja packa!
Ikväll ska jag på Kattreunion och sedan på kåren och skaka rumpan någon timme :)
I morgon är det torsdag och klockan 11.30 blir det en timmes skivstång, sedan packa packa och packa!
Mina dagar kommer inte handla mkt mer än om packning, flytt och träning nu tills på lördag! :)
Ha överseende med det :)
VI hörs vi ses i dina drömmar :)
Bjuder på den smickrande och charmerande bild från Sälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0