You can try but never stop me!

Tidig morgon med utsläpp i stallet :) Mina myshästar, det kommer bli tomt tomt tomt utan dem i Gävle.
Jag saknar min prinsessa varje dag! Mitt finaste hjärta!
hem och somna på soffan ett par timmar sedan ge hästarna lunch och sen iväg till klubben och rida Ponny Daniel, Mysponny! Galopp runt näset med Amanda på bob bakom, så himla härligt!

Igår åt vi planka på café det var väldigt gott, men riktigt kallt där inne..

Ikväll ska jag köra mamma och hennes polare till Evertsberg på Larz Kristerz, kan bli en riktigt bra kväll :)

Nu lär jag kasta mig i duschen då vi ska vara på förfest och Middag om en timme.. tidsoptimisten har talat..

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0