You got to fight

Nu har jag varit på friskis och fjärran och tränat röven av mig för att jag varit så arg och irriterad!
Jo då det har släppt nu och jag börjar återfå mitt normala humör :)
Jag fick lov träna ur mig lite ilska! Jag började på 120 gav 75 i mitten och avslutade med ungefär 100.. ;)
Jag vet att det var dumt gjort att brusa upp över en "liten sak" men det tar så jävulskt på mig ska du veta!
Jag vet att du gav mig tränings och snyggaskor förbud frida, men jag fick lov idag!
dessutom ville jag inte gå till skolan i fula skor idag ;) hehe
Nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag ringa till en av dem jag verkligen "hittat tillbaka" till :) Josefin Estenberg du är underbar! Jag har saknat dig, du förstår mig precis så som jag behöver! vi har delat både glädje och sorg de senaste måndaerna! Jag älskar dig Kvinna! ♥

What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0