Im feeling great, Im feeling awesome

Här hemma rullar livet på och jag sitter minsann inte vid datorn så ofta!
Har tagit promenader varje dag sen jag kom hem och jag känner att kroppen och jag mår bättre och bättre!
i lördags var planen harrys eller ljungbergs men de slutade på frykan med alla urälvdalingar, helt okej kväll, jag och eve ringde vår saknade vän Knasson i småland och vi hade för mycket att prata om! ;) Eve ska tydligen flytta till småland efter sommarn, men hmm det vet jag väl inte om jag tillåter!

I morse tog jag ut hästarna, fröken W var hungrig som en björn i morse och tog nästan min arm som förrätt också..
Ska snart dit och rida, men väntar på att sotarn ska komma och säga att vi har fåglar i skorstenen först, som att vi inte visste det?! :)
I eftermiddag ska jag följa min vän Amanda på sjukhuset när hon röntgar sin rygg!

vi hörs vi ses i dina drömmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0