Kvällspromenad

Hej
idag har vi haft en lektion i skolan, dödstrött var jag! höll på att somna sittande..
lektionen var helt onödig, vi hade bara en föreläsning som inte alls kändes relevant..
efter skolan har vi ätit mat och sedan var det dags för Anna att gå och träna så jag tog på mig mina träningskläder, spotify och tog en lång promenad runt "venedig" och brynäs :) Så himla härligt väder +11grader och kvällssol :)
jag struttade fram där gata efter gata, musiken poppade högt och jag kände för att dansa, det luktade kaffe från gevalia och jag stor trivdes på min kvällsprommis :)

nu har jag tagit en dusch, tvättat mitt feta hår och ska ta mig en kopp varm choklad och en smörgås :)

Vi hörs vi ses i dina drömmar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0