Mammas födelsedag!

Hej hallå!
Idag är det min mammas födelsedag, så idag har vi ätit tårta och fikat även igår.
Grattis kära mamma på födelsedagen!

I fredags hoppade jag och fröken W och det gick riktigt bra, jag är så nöjd! Hon ställer upp för mig min kära! jag själv var lite ringrostig men de var inte totalkatastrof i alla fall :)
På lördagen var jag och ida och kollade på lite hockey först men de var inte jättekul så jag for till stallet, sedan red jag på långtur med Jossan, först kort galopp med rumpträning uppför en lång backe och på en liten raksträcka, sedan en lååååång sträcka ut galopp i kontrollerat sken! Fullfräs i skogen flög vi fram! :)
sedan efter det pulsa 20minuter i massa snö, min kära häst har troligtvis världens träningsvärk idag.. :)
på kvällen blev det vinkväll hos Amanda med trevligt folk, sedan tog vi oss ner till café, där det var 70-,80- & 90-tal så musiken var lågstadiedisko men ja de var helt okej kul :)

Idag har jag packat väskorna för nu är det minsann dags att åka till Gävle idag, med blandade känslor!
De är jobbigt att åka ifrån allt här hemma men kul och skönt att komma ner till mitt kära Gävle :)

Om två veckor ska jag och Eve troligtvis på road trip! Så himla kul!
mer om det senare!

Puss


Kommentarer
Postat av: milla pilla

åh vart ska ni åka? ni är väl hemma på påsken? jag vill träffa er alla!

2012-03-25 @ 17:07:33
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0