Orättvist

Jag ligger hemma med den där nedrans förkylningen som vägrar släppa och Anna hon är och tränar.. jag vill också träna men jag är helt utslagen! Hosta, snor och huvudvärk!
har nyss fått i mig lite frukost, inte så mycket smak. men vid 21års ålder vet jag vad en filtallrik med banan smakar och vad en äggmacka smakar..

Dagens planer är att städa lägenheten och skura golven, att slå på min cykel och hoppas den blir bra, plocka ihop tvätten och hänga in rena kläder i garderoben! :)

Det är storm här i Gävle, vårt träd utanför fönstret flyger åt alla håll.. Hoppas inte RUJ blåser bort från parkeringen!

Nej nu ska jag dra mig ur soffan och på med musiken och städa! :)

tjing tjing




Sälen jag längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: EVELINA HEED

Här har det kommit snö inatt :(

2012-03-08 @ 14:28:33
URL: http://evelaiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0