Tillbaka på Batteri..

Hej!
Anna tjatar att jag ska uppdatera..
- Du har ju inte ens uppdaterat att du är tillbaka på batteri..
Så om du inte märkt det sambo så är jag tillbaka på batteri ;)

Vi åkte ner igår och valde fel väg så vi blev stående i mora i ungefär en timme... dessutom fick vi sällskap av alla skidgalningar hela vägen..

Min vecka hemma har varit kaos, underbar och härlig! :)
Har ridit min prinsessa och nu har jag så fruktansvärt ont i min rumpa, tur att man slipper ridsår!

Idag har vi haft ett seminarium i skolan, så jäkla skönt att det är över och så bra det gick, det var verkligen intressant! :)

nu  ska vi åka och handla :) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0