Finns det verkligen hopp för mänskligheten?!

Alltså åh jag vill bara spy både på riktigt kräkas och ordkräkas!!
Den där stora nyheten som alla pratar om nu ni vet, de där som rånade en guldsmedsbutik med låtsasvapen och en av dem blev skjuten i huvudet av en polis och sedan avled på sjukhuset av sina skador.. Folk är galna och säger att polisen är en gris som bör få fängelse och inte borde finnas och så vidare.. Åh ta och vakna upp ur bubblan folket, 1 han gjorde sitt jobb, rånaren riktade ett föremål som såg ut som ett skarpladdat vapen mot honom, 2 rånaren valde själv att utsätta andra för fara och visste mycket väl vad han gav sig in i och vad det kunde ge för konsekvenser. 3 hans kompisar är så fruktansvärt elaka och egoistiska när de både lämnar honom på platsen och halvt kör över honom när han inte tar sig in i bilen borde inte dom få en egen Facebook sida där folk kan skriva vilka svin de är och att de inte förtjänar att leva i samhället. 4 att polisen gjorde fel som sköt på ett sådant ställe där det fanns så mycket civila, lägg ner bara menar ni allvar att de skulle låta bli att försöka stoppa rånare för att någon Svensson inte har vett att flytta på sig utan är för nyfiken att de helst ska stå mitt i och filma med sina mobilkameror för att de tror de kan tjäna 500kr för att sälja filmen till Aftonbladet..
Blä jag vill bara kräkas och skrika på människor, väx upp låt polisen göra sitt jobb för en dag står du där och önskar att det var dig de hjälpte! Du vet mycket väl vilka regler och lagar som gäller i samhället följ dem eller ta konsekvenserna!

Nu har jag spytt ur mig några känslor för ikväll
Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0