Det är dags för dig att landa på jorden igen

lillevän, du lever i din fantasivärld långt långt upp, du tror att du är så himla mkt mer än vd du egentligen är, men det är dags att vakna och landa med båda fötterna på jorden igen.
det är nog de bästa för både dig och alla andra,
jag erkänner jag är en av de som fått dig dit du är idag, med hjälp av att avundas dig och din image, att alla vill vara som du, alla vill ha någon som du vid sin sida, alla vill att du ska vara ens vän, men det vänder vännen alla tkr du blivit för mkt, jag kan säga att visst jag avundas dig lite fortfarande att du har ett sånt starkt inre att stå emot motgångar som du stött på efter vägen. men nu är det faktiskt dags att landa på jorden att bli en av oss alla andra, ta tag i ditt liv och tro inte att du är nån annan än den du är:)

musik och motor kan beskrivas med några ord, FYLLA, ungdomar, polisen, motorer, musik, glaskross!
men ack så kul det är;)

mera inlevelse och pinsamma bekännelser senare!

tjiingeliing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0