Tisdag utan röst!

hemma från skolan idag, har inte sovit mycket inatt:S
passar väl på att plugga nu då när jag ändå inte har annat för mig;)

håller på att skriva min reflektion i samhällskunskapen om att leva i världen.

Ska ta hand om Carros Olivia onsdag och torsdag när Carro är ute och paddlar, ska bli kul:)
läänge sen man red den hästen nu, men det ska nog gå bra:)

I mrgn är min sista skoldag så jag får väl pallra mig upp då, måste ju lämna in allt i morgon.
efter skolan i mrgn äre stallet som gäller, först Olivia, sen stallvärd och lektion sen äre fest för det har jag lovat jeppe;)

eftersom jag är sjuk (har till och med fått den där sjuksmaken i munnen som jag iaf brukar få när jag är sjuk) så kan jag ändå inte sova på nätterna så då kan jag lika gärna festa, ist för att väcka hela huset genom att hosta hela natten. :)jag vet att jag kommer få ångra det sen, när jag är ännu sjukare, men men det är då det, man ska inte tänka så mkt, lev i nuet:)

aja ska plugga vidare nu, vi hörs! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0