Ett hedersinlägg som en hyllning ;)

lovade MIn lilla Prilla att jag skulle göra ett hedersinlägg för hennes skull:) det är ju för henne jag börjat ta tag i bloggandet igen;)

Vi har förresten de bästa planerna för julshowen i år, jag ÄLSKAR't. själv är jag hjärnan bakom alltihop men nog ska jag vara med, jag säger Renkampen, sen är resten hemligt!  men det kommer bli totaly perfect! :)

var ensammen idag i min lilla 3manna klass, frida och ida var sjuka, så jag slapp provet, på engelskan hade jag gäster med mig, Jennie och Anna:D

Hittade en låt som stämmer så sjukt bra in på allt just nu: GIRLS DON'T LIKE BOYS, GIRLS LIKE CARS AND MONEY! ;)
ja för jag har mina anledningar,


Olivia och jag var ute och galopperade näsetrunt idag också:D
å på lördag ska jag äntligen få sätta igång min älskade wilma igen:) hon har vart halt den lilla kraken<3

nä nu borde jag sova!
PUSSS


J!

Kommentarer
Postat av: prillan

åh vad vackert lusen, TACK ;') renkampen? hmm jag kommer lätt på showen, det låter spännande HAHAHA :D <3

2008-11-19 @ 09:48:35
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: Lusen

haha lugnt Prillan:D Älsk dä!



Renkampen är king, du ska få lite insideinformation sen;) hehe <3<3<3<3<3<3

2008-11-19 @ 09:54:34
URL: http://lennaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0