FönsterputsarN

jag har lärt mig putsa fönster idag, de är faktiskt rätt kul:) iaf när man ser resultat, har putsat hela nedervåningen i Friskup idag jag och Jessica, jag börjar bli skillad på att hänga ut genom fönstret och putsa fint;)

ikväll blir Linnea lugn och ska hälsa på Familjen Dalhrot en stund, vilket känns bra för mamma blir så glad av dem, det gör mig glad:) eller så far mamma dit och jag ser på film med några vänner och jag ska få mina pringles jag längtat efter hela dagen, ska även se till att jag får träffa min lilla Pullis:D


I morgon kommer en liten ljuspunkt på veckan, vägen ner och hem från buggkursen med fulla bilen av härligt folk, Mamma, Marika, Malin och Ida. vi har ju våran egen lilla mamma mia kör. alltid på bra humör med dom:) och alla kommentarer om alla vi dansat med, " alltså han har ju noll takt känsla, han är som en karusell, och han är stelare än ett kylskåp, skönt att jag slapp svettis" är bara några kommentarer som kommer fram på hemvägen:p
Buggkursen är också rätt kul, även fast jag är snurrig och fattar noll;)


och för uppdateringens skull så känns det faktiskt bättre nu, inte lika kyligt och inte riktigt samma besvikna känsla, men jag är på min vakt. vill inte gå på samma lögner igen och sen se allting rasa när det finns pengar och makt för er att vinna.



nä nu ska jag se om jag får hänga ut lite genom fönstren på övervåning, bättre utsikt där:)

Puss för fint väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0