Guidefest

ja vi drog ner på guidefesten i Vika igår, det var kul:)
emma var the driver för kvällen, men först ett stopp på DonkieDonken för man är aldrig för full eller för mätt för en glass;)
hitta till vika bystuga var nog de krångligaste jag vart med om, skogsvägar hit och dit, läskiga hus. zoombies också.
när vi väl hittat dit var det lite segt i början men det tog sig, och kul hade vi.
Johan han var på Linjen, Linnea var under linjen, ida var över linjen, efter ett par timmar var vi alla över linjen men rakt kunde vi gå ändå.
Fick reda på en sak igår också, det är ju jag som håller på med skidor och orientering va? ehm ja självklart att jag gör det va;) hahaha
Dans var det gott om, bugg, disco, flygplanet, elefanten, gorillan, braten och allt va det var.

Btw har jag minst händer, eller iaf kortast fingrar.

Ebba lilla vännen, som vart i slagsmål me bastun fick sig en blå näsa, skrubbsår på händer och i ansikte, men sen kvicknade hon till och oj oj oj vad vi dansade. och sjöng för oss gjorde hon också.
- Ebba skrattar eller gråter du?!
- Jag ska skratta alldeles strax.
- NU!
haha

träffade JENS också, det var ju inte igår om man säger så, tusan va kul de var att se honom.
och en massa fler också.

På hemvägen fick vi två liftare, Johan och Jocke. det var ett gnällande i baksätet. först var det för varmt sen blev de för kallt sen immade det igen och sen gick de för sakta för tänk om de kom en älg liksom om man kör över den fort så dör den fortare.
- men upp i 140 för tänk om de kommer en älg!
- nej för tusan de går bra såhär, jag skriker tills ni saktar ner annars.
- men du vet älgen dör då ist om vi kör på den fort, ist för att den ska ligga å plågas. och vi klarar oss iaf.
- men jag vill inte dö, jag vill inte bli mosad av en älg.



mera skvaller om gårkvällen tar vi live, fy tusan alltså idag är jag trött, men pigg och glad ändå:)


Träffade Storebror Ulla också:p haha
- men vad viskar ni om?
- Men det är ju du, Ullas storebror.
- hur kan du veta de?!
- Känner du henne?

Nej nu ska jag hänga tvätt.

Puss Sötnos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0