Kockiilockii

tjoho
dagen går bra, skittråkigt med historia men de gör inget. det har regnat hela dagen också, de suger men okej man måste få ha dåligt väder ibland, och rätt åt dom som är i skogen :)

7-9 nov åker vi på hälsomässan med klassen:)

red ut på olivia igår jäklar va pigg hon va, studsade upp och ner och hit och dit, full fräs framåt, in i skogen ut ur skogen, men trött blev då både hon och jag tillslut. på vägen hem drog hon järnet och fick jag stopp på henne? nej inte förrän jag styrde in i en stor gran.

i helgen blir de feeest, jag har lovat alla fest. jag vill bara ha en redig fylla och glömma allt vad problem innebär, och vitlök vill jag ha så jag slipper jobbiga människor. om vi ses orkar jag inte bråka, förlåt för allt, du vet vem du är, men du förtjänade det.

idag ska jag baka sandkakor, för jag känner för att tröstäta kakor lite eftersom vädret är piss. sen ska jag ta med mina lilla knäppa hund och röra på fläsket och ut å springa lite.

Jag saknar 3orna de var bättre när dom gick här, mer ordnig och de var inte lika omoget:P

Irland IRLAND IRLAND<3

storbrittanien och england är inte samma sak....


nä nu ska jag spöa thomas, tjing

Kommentarer
Postat av: prillan

hmm undra om jag oxå får följa med er till hälsomässan iår ;P följde ju inte förra.

åh jag längtar till IRLAND <3<3<3<3<3

2008-10-01 @ 18:45:12
Postat av: Lusen

de tror jag nog att du får, men vi ska bara vara där fredag och torsdag. :(

jaaa jag med Irland<3

2008-10-02 @ 08:26:54
URL: http://lennaja.blogg.se/
Postat av: marika

men linnea :) jag bor ju i holen numera :)

2008-10-02 @ 17:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0