Bränna pengar är ett beroende jag har

Dålig uppdatering på sistone jag vet, sorry for that. eftersom jag vet några som slaviskt läser min blogg;)

Friluftsdag i Onsdags stallet var destinationen för mig, red på PirrePiraten och Gymkana På jennie, och så körde vi Hannibal:) gick super, skönt som tusan att slippa skolan för att göra det jag älskar mest.

Fredag tog jag och Ida ledigt och drog till Falun och shoppade, Gina Tricot är min favoritaffär alltid, har alltid varit och kommer att vara. enkelt, prisvärt, kvalité, många olika stilar i en och samma butik, budget och lyx.
tog direktbuss från falun till borlänge där vi shoppade ännu mer.
tillbaka till falun träffade våran älskade vän Viktoria<3 åh vad vi saknar. gick hem till Vicke och kikade, världens mysigaste lilla lägenhet, bara någon minut från stan.

Dagens inköp:
- hårspray
- ögonskugga
- nagellack
- klänning grårutig
- jeans högmidja
- byxa högmidja svart
- oversize linne/tshirt vitt med tryck

tog bussen hem.

Lördag: åkte med mamma ner till mora plockade upp milla på byn, drog till mora
tog bussen till falun
fikade
bytte klänningen knas med blixtlåset och strl
åkte till borlänge
åt och kollade runt
tillbaka till falun
köpte skor åt milla
tog bussen hem
väntade i mora på bussen en timme och fönstershoppade lite, mina drömskor är på rea.
träffade Vendela och Ebba.
åka buss

mkt mkt bussåkande i helgen och nu är jag trött på att åka buss. i morgon är det Buggkurs och jag ska rida Olivia också:D


BTW så Fyller den bästa MARTIN DAVIDSSON 18 år idag och jag säger ett STORT grattis till bästa du, och fira ordentligt nu.<3

nu ska jag sova för jag lider av brännapengar abstinens och är pank:)

God natt

Kommentarer
Postat av: Karro

Buggkurs, va kul!!! Är det uppe i Brunnsberg månntro? För jag vet om både en Robban och en Erik som vill lära sig :)

2008-09-14 @ 08:34:04
URL: http://karrolarsson.blogg.se/
Postat av: Karro

Jag har det bra, bättre, bäst här borta!!!! Livet blir vad man gör det till... :) Kramen!

2008-09-15 @ 01:39:56
URL: http://karrolarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0