så gick det till när Linnea..

började skolan igen 3:e och förhoppningsvis sista året på gymnasiet.
Första dagen var rolig, fnittrig, nervös och helspänd av förväntan åkte jag in på skolgården :)
satte mig i klassrummet med min älskade klass, fnittrade som attan och bara stormtrivdes med sällskapet.

andra dagen har också gått bra, lite jobbigt då och då med allt nytt.
Men jag trivs,
Jag saknar mina pojkar och flickor som slutat, mitt bästa år var när jag gick i 1an, de bästa jag vart med om, jag skulle kunna gå om hela min skoltid bara för att få uppleva det året igen med alla galet bra människor.
De är tomt på skolan, skåpen vid spegeln bara skriker av tomhet och saknad av jaktkillarna.
sprummet skriker av saknad av sp 06-09.

idag har jag faktiskt varit duktig och sprungit, och sen blev de en kvart på spikmattan. SKÖNT
i mrgn ska jag träna med Ebba :)

Men nu lär jag sova! puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0