sommaren 2009 i bilder. :)


Student 2009


WILMA


Älskade älskade Logdans


Auktion hos oss, Martin och Rönngård uppskattade det lite för mkt ;)


Körkort och Bil


Porfyrspelen 2009


Jobbade med hästar och barn en vecka, Tummen upp


Elin och Alfred fann varandra,


Idre Yran som chaffis och Emil är helt grymt bra och gav mig den här (:


Vi drog till Malung, dansade och festade..


Hade en grym vecka i Malung


Vi hade middag hos Eve innan Boggberg och Lasse Stefanz!


De blev Musik och Motor, jag var lugn och städad. Right?!


Sista fredagen på sommarlovet packade jag och amanda bilen och drog på road tripp, hamnade i Ejendals på Leksands match med Björn


Även sista lördagen spenderades i Ejendals!

Har överlag haft en bra sommar!

veckan i skolan har gått bra, jag tror på PIL!
matten är snart klar, wieho
idag har jag elin och emma bakat rulltårta sen målade jag lite i mammas kök

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0