som en förlamad elefant..

Hej lovade ju att skriva om min helg i stockholm som varit hur bra som helst vi har gjort mkt galenskaper och bara haft roligt. fredag och lördag var jag på globen, de var grymt som vanligt.
De enda jag köpte var ett par skor och en almanacka, så att jag ska unna mig en shoppingrunda på lördag med Juliette.

Den här veckan jobbar vi tillsammans med Guide 3 i psykologi, de går bra och är intressant. Vi var på en förläsning av Pege igår, han är så himla härlig person :)

Igår var jag på cirkelträning för första gången det var asdrygt men skönt och kul, efteråt kände jag mig som en förlamad elefant då jag dunsade ner i sängen hemma.
Idag har jag lite träningsvärk faktiskt men inte så farligt.

Åkte tåg hem på söndagen med tåget, jag är så fruktansvärt trött på SJ. otrevlig personal, hemska säten, högljudda tåg, föreseningar, trångt och krångel...
På SJ har de inte mkt  trevlig personal men de finns undantag.
som tågvärd/konduktör ska man vara trevlig och vara tågets och personalens ansikte utåt, man ska vara trevlig och tillmötesgående. Utan kunden är man ingenting!

På fredag åker jag till Leksand, ska umgås med Björn på dagen/eftermiddagen vi ska sno julias bil :) sen på kvällen vid 6-7 kommer julia hem då ska jag hämta henne på skolan och på kvällen ska vi göra pepparkakshus och ha mysigt :)
Lördagen ska vi shoppa, Jag behöver nya baskläder, och någon klänning till julmiddagen. något nytt inför lucia och julmyset hos Mäffy vore också bra :)

Nästa helg är det lucia, då kör vi på höga klackar ;)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0