Bugg

Åh idag är de söndag,
Har ridit Olivia idag, hon var galen som vanligt, jag fick inte stopp på henne som vanligt men idag var hon gräslig:P men jag tycker om henne ändå:)

Sen har vi fixat massor här hemma, de är förändringar på G, Mamma flyttar ner, jag får hela övervåningen själv, har köpt ny säng till mamma, jag har fått ny stor hylla, ska iväg och shoppa massa mer sen:)

åh idag började min älskade Bugg igen, var verkligen riktigt kul idag, åh verkligen riktig glädje;)
Många nya där, vi är riktigt många i gruppen nu och då menar jag riktigt många:)
btw Eve så har vi en plats över om du vill;)
Så jäkla härligt, de här har jag saknat över jul,
Amanda och Sofia har börjat nu också:D
Har lärt mig den där Kickgrejen nu, men jag har inegn användning av den;) haha


Men nu ska jag sova så jag tar mig upp i mrgn bitti ska ta tidiga bussen, så jag slipper gråta.

Puss!
<3

Btw så kan jag alla stora 1or i den här låten och den är härlig, men ibland blire för mkt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0