Hejsan Hoppsan Lillebror

Mår faktiskt bättre idag, Var en riktigt sur dag igår.
Mådde dåligt och var arg och sur när jag vaknade i morse, och ärligt talat har jag ingen aning om varför jag mådde som jag gjorde.

Men jag bestämde mig idag för att om jag ska må dåligt och vara arg och sur så ska jag ha en anledning till det, och så bestämde jag mig för att de räcker med att vara sur en dag i veckan så idag ska jag vara glad:)

Linneas tips att vända en dålig dag till en bra:
- Börja dagen med en dusch för att vakna
- Ät en god frukost och stressa inte
- lyssna på musik som får dig glad och ger glada och roliga minnen
- På med leendet
- Umgås med dina vänner och ge allt en chans
- (Om ekonomin tillåter) Beställ lite nya och roliga kläder, om inte ekonomin tillåter Titta bara.
- HA kul med allt du gör.

De funkar för mig

Så idag ska jag beställa lite nya kläder tror jag:)

Ikväll ska jag och Ida till wäsa kanske, hoppas på att några fler små Stjärnskott följer med?!;);) BLINK BLINK!
Men först är de Körkortsteori som gäller.

aja ska kolla på filmen om Healing nu och göra arbetet, Skolan är ett stressmoment, och den får mig sur. men inte idag!


Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0