Nervös!

HAllå hallå!

dålig uppdatering jag vet men jag har inte riktigt haft något att skriva på ett tag. eller jo egentligen men jag har bara inte orkat eller velat.

I lördags var det sommarens höjdpunkt! Logdans, i Ulasgården.
Vi började med att göra oss i ordning och ladda upp på friskupgården nedre sen begav vi oss till friskupgården övre (maria och fredde)
jag hade min klänning, en norsk tröja och en resväska. resväsan innehöll färdkost ;)
hästarna kom och vi hakade på i ledet mot Ulas.
väl där träffades vi allihopa sen tog vi plats uppe på logen, Där man annars förvarar allt hö.
vi åt mat och såg en film om hur de levde i Brunnsberg på 20-30 talet. :)
samtidigt som en skiva spelades med olika hambolåtar, eller bytte de låt nån gång?
efter maten dukades borden bort och Stefan, Eva, Trond och en gubbe stämde upp i musiken.
De blev dans, och oj va kul de var.
jag dansade med lite olika folk.
allt var härligt. utom vädret.
Norskar är förövrigt de härligaste.
vid 2.30 drog vi oss hemmåt jag och Maria.
Blev en trevlig kväll, med trevligt folk.

Fler bilder finns på facebook.
men några kan ni få här.

Maria, Linnea, Lena och Fredde.


Här kommer dom som inte är gjorda av socker och därmed trotsar regnet-


Stefan!


På logen var det fullt ös ;)

Söndagen, var de dags att plocka ur uthus igen...

Måndagen då var jag i mora och hade körlektioner, först från kvart i 8 till kvart över 9, sen från halv2 till 3.
Börjar bli nervös nu faktiskt.

Men nu lär jag dra mig in i duschen och sen blir det stallet.
tog ett stavgångspass i morse med Molly.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0