Scotts!

Halloj!
Trots regnet som öste ner, och trots att vi är inbitna LKfans ända in i ryggmärgen for vi upp till Boggberg igår, och ångrar vi det? Nä skulle inte tro det va.
Scotts spelade, de kunde vi ju inte missa.
I början var det väldigt lite folk, men ju längre kvällen gick ju mer folk och drag blev det.
allvarligt talat så var det helt grymt bra! :)
Vi dansade tills fötterna gjorde ont, sen ställde vi oss vid scenen och bara röjde slut på alla krafter vi hade kvar.
De slutade spela vid 1, troligtvis eftersom de skulle åka vidare redan på natten, och ja från Älvdalen är det väl inte precis så nära till allting.
De spelade och vi dansade och sjöng.
Tillslut var det dags för sista låten, för scotts som inte spelat i Älvdalen förut visste de inte vad som väntade.
Någon som hörde "en gång till"?
Oj oj oj, först en extra låt, sen kom Stefan I LK upp på scenen och de tillsammans spelade Kung i baren, stämningen var helt galen.
slut efter det?
Nää, "en gång till!!"
Så efter ca 6 extra låtar, minglade grabbarna lite med oss i publiken i sällskap av Stefan och Morgan från LK.
Autografer och kort togs här och där, och jag tror jag aldrig sett Claes så glad som när han fick vara i Larz Kristerz Land, Han log hela kvällen.
Henke hade även här en fanclub som stod framme vid scenen och skakade loss.
JAg och mina vänner stod vid Robban.
Vi hade en riktigt trevlig kväll, de hade nog grabbarna med.
nu ser vi fram emot dansbandsveckan och Musik och motor i Älvdalen i Augusti.
Puss

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hejsan! läste att du är en L-K fans!Jag funderar

på att åka upp till boggberget den 26 juni

när L-K spelar där..Men ikväll blir det Scotts

i Herrljunga!Ha en bra Lördag/Mvh Anna(Larzkristerz

fanzone)

2009-06-13 @ 17:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0