TYPISKT!

BLÄÄÄÄÄÄ för vägverket!

klockan är nu 07.46 jag har varit uppe i en timme, jag har plågat i mig frukost och hostmedicin... klätt på mig och fixat mig..
varför? Jo för jag skulle ha mín uppkörning idag...
men klockan 07.30 ringer de från vägverket och säger att TYVÄRR måste vi avboka just din uppkörning idag på grund av sjukdom. Kan du köra på måndag klockan 9 istället?
Allvarligt talat dom förstörde min helg och ger dom mig inte körkortet på måndag kommer jag bli galen.
Jag är så jävla irriterad kunde dom inte avboka nån annans uppkörning istället för min...
Jag hatar vägverket...

Alltså jag har gått upp 5 timmar för tidigt minst, plågat i mig frukost och hostmedicin i onödan och fått hela dagen förstörd.


Nej nu ska jag sova en stund till.

Kommentarer
Postat av: T

Men du är säkert fin i håret. Körkortet klarar du lätt, rallybruden

2009-06-17 @ 15:27:32
Postat av: frida

fy fan jag hde blivit TOKIG!!!!!!

men du, då har du lite mer tid till att peppa tills måndag ;)

2009-06-18 @ 14:46:45
Postat av: helena

du klarar körkortet! lycka till! :D

2009-06-21 @ 00:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0