söndagsångest

lite ångest har jag faktiskt för jag ihar inte pluggat ett dugg på lovet, ska göra lite nu tänkte jag.
jag orkar inte skola i mrgn egentligen. börjar bli förkyld, jag vet vad det beror på de kommer lite längre ner i inlägget :)

Jaa efter att jag gjort mig i ordning igår drog jag ner till eve, på lite tårta och fika med hennes underbara släkt:)
så himla härliga personer. vi letade lite skjuts men sen bestämdes att Milla skulle köra oss till mora:)
för det var ju Wasa som stod på schemat, vid 10 drog vi iväg i forden :)
Milla är våran bäste chaffis, hon är grym!
Kom till wasa vid kvart över 11. kön var lååång och de var fullt.
Jag var kissnödig som ett as! de var kallt som sibirien.
slappnade jag av för att inte frysa så skulle jag kissa på mig, spände jag mig så frös jag.
kom fram längst fram i kön, sprang ur kön för att inte kissa ner trappen.
hittade några vänliga själar på väg till en bra snöhög att kissa i;)
sprang tillbaka till kön och just då fick Milla gå in. lite desperat försökte jag få kontakt med henne, men jag fick bara kontakt med vakten, snäll var han och bad mig gå in om jag var med henne;) TACK!
Vissa andra trängde ju sig i kön och fick ställa sig sist. nämner inga namn men jag tror han hette martin;)
Vid det här laget hade jag ingen känsel i fötterna längre, och gick som en anka.
Gjorde svinont när hälsenorna tinade upp...
Där inne var det mkt folk man kände, Johannes, Lisa, Emma, Anna, Per, Agust, Carlsson och Evvan balnd annat :)
kvällen bestod av dans, bar, prat, och massa människor.
Det var Grymt kul:)
träffade Johan G också de var ju inte igår.

vid 2 drog vi vidare mot McDonalds, fruktpåse glass och äppeljuice;)

sen skjutsade vi hem Martin till Viborg och träffade Ruffis, som är världens sötaste.
efter ett bra tag for vi hem mot dalen.
men där i rondellen såg vi ju en till vi kände, Rönna
skjutsade hem honom också.
sen hem mot dalen, och de var nåågra vasalöpare som for mot starten då vid typ4.

hemma vid halv 5 grymt skönt:)

Tack för kvällen vänner och alla andra:)<3

idag har jag kollat vasaloppet på tv, sen var vi till moster nyss. och nu ska vi äta marrängsvisch.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0