fredag

Tjena mors!

Tänk att något så litet kan göra en så glad :) mina vänner är de bästa!
fast något som är lika litet kan göra att man bara vill stänga in sig och krypa ner i sängen somna om och vakna med en ny dag, nä tacka vet jag folk som hör av sig och bryr sig.

Gårkvällen var skön, i min ensamhet hann jag tänka på mycket.. en riktig tänkarkväll

Ska snart iväg och träna Ecuador för helgen, troligtvis så blir de insjön i mrgn :)
ikväll blir det grillkväll hos familjen nr 2! Min Martinsson familj som är bättre än guld och diamanter :)


nä nu blir allt frukost. pusspuss

Jordgubbspaj med vaniljsås. Lk och sol, kan inte bli mkt bättre!


MIN ÖGONSTEN! Finast i Världen! <3

Kommentarer
Postat av: ida

<3<3!!

2009-05-02 @ 13:11:16
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0