lycklig?

Jo jag är lycklig, har vårkänslor jag!
Wilma var hos veterinären igår, de såg inget på röntgen men det kan vara en spricka, och hon är tydligen stammis på ATGs veterinär. haha mitt hallonhjärta är en porslinshäst!

Idag har jag och Ida varit i mora, shoppat lite småsaker.
Jeansleggings (kände att jag behövde ett par, de passade bra till tischan liksom.)
En STOR tischa, vit med svart detalj kedja på.
Neutrogena ansiktstvätt/ansiktsmask 2in1.
försvarets hudsalva. (försvarets är det bästa)
Nagellack ( rosa och lila)
Roller (bra att ha i väskan)
diadem
och lite andra småsaker :)

fikade lite och kollade runt överallt, solade en stund mysipysi.
En härlig eftermiddag med min kära! <3

har övningskört lite nu på kvällen, en glass på östängs blev det också med mammi :)

På torsdag morgon har jag körlektion till efter klockan 10nån gång och bussen hem går inte förrän 10 i 12, då är jag i dalen 12.40 och då ha vi redan börjat så troligen tar jag ledigt hela torsdagen och gör något annat vettigt som att leta studentklänning och lite annat smått och gått istället :) hihi

Dagens ligg:

En riktig snygging, Paul Walker. Kan ärligt talat inte sluta titta på 2 fast 2 furious filmerna jag älskar dom med 2 snyggingar i samma film ;)

har förresten snott idén med dagens ligg från en as-skön blogg jag har hittat nämligen Richard Engfors blogg, som ni hittar här.
Läs och njut, jag kan inte sluta le när jag läst hans inlägg varje inlägg ger mig något tänkvärt och något att skratta åt :)

nu är det dags för sömn, god natt!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0