Jaha? ehm va?

Jaha, de där sög ju att med bara 1% förlora mot Olas manskör från Lund.
Det känns surt och jag är deppig!
synd att inte vår körledare bölade i tv..
Jag röstade allt jag hade men de räckte inte. Aja för mig är Team Stefan vinnare, och jag vet att Stefan skulle använt pengarna väl!
Tårarna kom när han beökte salem och när han berättade att han inte blev bjuden på kalas, är jag blödig? ja för barn som inte har det bra är jag det.

igår var det maskerad, jag och ida var B1 och B2! våra kostymer var bäst. De var kul att träffa alla igen eftersom jag har praktik och inte ser typ nån. De finns alltid något som förstör en kväll för folk, de fanns där igår också!
visst kan jag överreagera men för mig är det fel fel fel, de finns ingenting som är rätt överhuvudtaget me det för mig jag blir så himla arg över sånt! En sak om de förstör sina egna liv men att gå runt och bjuda in andra och förstöra för dem med det är inte Okej.




Känner ni igen det här?

men nu vänner är de bara att bryta ihop och komma igen och som protest ska jag defenitivt bära rosa ända fram till jul :)

puss

Kommentarer
Postat av: Julie

Hörre du. de kan inte alltid skilja 1% på alla tävlingar typ. tror att de skiljde liiiite mer ;P

2009-11-15 @ 21:02:26
Postat av: frippson

äckelknarkare! :P fy

2009-11-18 @ 18:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0