Vargavinter och Jobbsök!

Vargavinter hit och vargavinter dit, det står alltid något om vargavinter, rysskyla eller sibirisk kyla på dagstidningarnas löpsedel, och efter förra vintern att döma är det bara vanlig vinter, bara vanlig vinterkyla med snö och minusgrader.
Men för att klara Vargavintern med både sibirisk och rysskyla så har jag lagt in en beställning hos hööks idag på ett par fina mystofflor och ett par vinter skor.. ska se om jag hittar nått fint i julklapp till Molly där också :)

Igår fyllde Klara 21 å vi var på Kalas, den där släkten är väl bara fööör härlig!
Mysigt med fika och tänd ljus!

I helgen ska jag ut i skogen och busa med Min fina fina Wilma, världens bästa! Vi har äntligen fått på broddar så nu ska vi ut och galoppa i snön! MYYYYYS

Jobbsök, ja deär väl ungefär vad dagarna går ut på när jag inte hittar nått roligare att göra! Jag vill ha ett roligt jobb med bra lön!

tjing

Kommentarer
Postat av: IDA

Låter som en bra idé :D

2010-12-23 @ 22:42:51
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0