Gävle dag 3

glömde skriva igår, eller jag hann helt enkelt inte!
Började med att åka till brynäs och hämta frida, gå på jysk och sen plocka upp olivia på tåget :)
träffade anna i gallerian och åt lunch.
klockan 13 skulle vi samlas för att gå på förfest, klockan 13 hade vi inte ens kommit hem från stan oups!
aja skickade iaf till kattpappa och berättade om vår sena ankomst.
vi gick till skolan mötte upp Anna som varit hem och bytt om, ringde kattmamma Anton och tog bussen in till stan.
tog bussen tillsammans med dem till vår kattförfest och gick sen vidare till paviljongen där vi mötte upp alla andra pedagoger för att gemensamt skrika ut de andra linjerna när vi gick till brännbollen!
det började SPÖregna, men vi vann iaf brännbollen!
Vi skulle gå i skogen och kissa, de gick bra tills olivia skulle dra på sig byxorna, HEHE
De sprack rätt så rejält i dragkedjan! haha
Vi gick hem och bytte om, Anna kom hit och sen blev det VIN och dooleys!
smultronvin för att fira och sen dooleys för att komma igång, och igång kom vi!
på vägen till ekonomernas tält så hittade vi en väldigt bra parkerad kundvagn, det var ju ödet att den stod just där! ;)
den följde iaf med oss mot skolan, vi välte bara en gång och jag dog lite ;)
vi spårade rejält på tältet, en cider kostar 29kr resten kan ni räkna ut själva!
fick med mig både Anna och Olivia hem igår, och om jag säger såhär lokalsinnet på oss är på minus! Anton lurade oss också, för jag bodde ju faktiskt ovanför kullen det var ju bara det att det var fel kulle ;) för jag hittar ju hem till mig själv ja!


ALLA PEDAGOGER HAR EN BUKSVÅGER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0