Julklappshysteri

Idag har vi tagit tag i julklappsbestyret!

först krigade jag mig ur sängen klockan 9 i morse sen gick jag till gymmet och krigade på ett av de jobbiaste gympass jag någonsin plågat mig med, min kropp sa tillslut stopp och efter en skön stretch så knatade jag hem igen :)
halv ett drog vi, jag och mina tre musketörer till Valbo där hittade jag mina klappar både till familjen och till julklappsspelet :)
fick även med mig en ursöt vit stickad/virkad topp med rosett i ryggen, den där långkjolen jag suktat efter så länge och ett par vinterkängor hem! Att Långkjolen är sådär fulsnygg gör mig tveksam, samtidigt som jag tycker den är sjukt snygg så känns det som att jag har en folkdräktskjol eller sigenarkjol på mig.. Kängorna var på halva priset och det tackar jag för, mina fötter med för den delen! :)

ringde Milla för att fråga om råd inför juldag och nyårsklädsel och det visar sig att hon är på Ikea i VALBO, så jag träffade henne och Ronny när de åt för att sedan önska dem trevlig resa, de ska hälsa på Jennie på Lanzarote! :)

Ikväll ska vi kika på idolfinalen hos emelie och Fredde! :)

Ps. Det kanske kommer en bild på dagens fynd om jag orkar fota det efter middagen :)

Puss

Förresten den sär stormen, stannade den på vägen eller? I gävle är den inte!
Tog på mig för storm i morse och kommer ut och det är vindstilla och plusgrader, ja jag gick in och bytte om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0