Klass 2 varning!

En klass 2-varning för snöoväder och kraftig blåst i Gävleborg och Västernorrland har utfärdats inför i morgon. Varningsnivån är SMHI:s näst högsta. Den innebär att det kan finnas faror för allmänheten, stora materiella skador och stora störningar i viktiga samhällsfunktioner. (AFTONBLADET)

Den där morgonpromenaden kan bli riktigt stormig..
men med pepparkaksdeg och thaimat i magen så står jag stadigt på jorden.

Dansen gick helt okej, lite svårt att hänga med ibland men har man noll i kordination så är det godkänt ändå ;)
Efteråt hade vi hemmaspa hos anna, håret och ansiktet fick sig en rengöring. Ricinolja är bra grejer, fast jag måste minska blandningen till ansiktet då den är lite för stark.. men håret gillade det :)
det blev lite jul med lotta och sen var vi vrålhungriga så thaimat slank ner i magen :)
vi såg bridesmades och nu är jag trött och ska vila lite.
i morgon kl 10 ska vi gymma, om jag inte blåser bort på vägen!

sen vill jag bara säga att jag har så oerhört underbara vänner! Puss

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0