Rivstart

har ju haft lite träningsuppehåll nu i en och en halv vecka om inte mer..
så idag tog vi tag i saken, 30minuter på löpbandet och en timme core!
HEJ magmuskler och välkomna tillbaka, jag hoppas ni kommer för att stanna!
det kändes att jag inte tränat på ett tag, men oj va kul det var!
löpbandet är en favorit och jag skulle nog kunnat springa ett bra tag till idag men tiden fanns inte riktigt :)
i morgon blir det dans fuego, vad jag har hört blir det mycket skaka rumpa och tuttar, så jag får lämna sportbh:n hemma om jag vill ha nått att skaka ;)
Idag har jag varit fröken plattpatt!

Heldag med föreläsning och nej jag var inte den enda som hade svårt att hålla ögonen öppna, de flesta sussade sött en fem minuter eller 45 :)

i morgon ska vi plugga, baka, dansa och julmysa! :)
fredag träning och sen ska julklappar inhandlas i valbo och sen ska vi se idolfinalen
lördag träning och sen resten av klapphandeln på stan, och på kvällen blir det "pyjamasparty" :)
söndag får vi se vad som händer, om de där kompisarna jag har lyckats tvinga mig till att se skräckfilm på lördagen så blir söndagen ett frågetecken och en dag i skräckens tecken...


Att Djurgården totalt utklassade Brynäs idag gör inte dagen sämre direkt ;) Sorry Ollas, men pappa uppfostrade en djurgårdsdotter! :) 10januari möts dem i Läkerol arena igen! det är sånna här gånger som hockeyintresset väcks och tävlingsmänniskan kommer fram, det finns inget som heter förlora!

Idag har jag hemlängtan!


If God is a DJ
Life is a dance floor
Love is the rhythm

You are the music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0