vardag

Hej
idag har vi börjat skolan igen och förvirringen är ett faktum.
allt är som vanligt när vi sitter där i klassrummen som frågetecken och låtsas förstå samtidigt som magen kurrar, mobilen blippar och någon lägger ett skitbra ord på wordfeud!
nu ska jag packa väskan och åka bort till den där blivande sambon, vi ska sola och lämna viktiga papper.

min fläskläpp har gått in i en ny fas nu, istället för att vara MEGAstor så är den blå/svart, TJOHO
det är så fult att jag knappt vet om jag vill visa det för er..
ikväll kanske ni kan få se på det hemska!

vi hörs! tjing tjing

Kommentarer
Postat av: EVELINA HEED

Du får sminka läpparna som en fjortis så kanske det blå/svarta inte syns ;) På med en massa foundation och sen ett tjockt lager Idomin på det ;) hihi!

2011-12-06 @ 21:30:18
URL: http://evelaiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0