Men de blir bättre om vi är tillsammans!

Hej där,
Onsdag idag, veckorna bara rusar iväg. i morgon ska jag jobba på Gula Villan. Love! trivs så himla bra med att jobba som "fröken", det är nog det som är min framtid.

Ska snart ner på byn och städa och tvätta min älskade RUJ, utnyttja personalförmånerna på OK. Gratis tvätthall tack!
Ruj är smutsig efter vinterns alla resor överallt.

Igår följde jag jossan till Orsa och mora, får hon jobbet kan hon tacka mig och mamma ;) hehe och så ska ju jag få vara vipgäst på ALLA hennes bussresor genom världen.
Sen avslutade vi i mora, jag var hennes personliga shoppingguide, oj vad hon fyndade tack vare mig. :)
Bra dag avslutades med fika på kaffestugan tjoho 92kr fattigare för en fika.
Red ut på D med Malin och Northon sen tog vi oss en promenad på kvällen. TREVLIGT!

Bali 2012 :)



Jag älskar Plopps små härliga chokladbitar, ännu bättre blir dom med de fina budskapen som står på.
just nu skänker jag mig själv lite lycka. ska snart ta en kärlek. Malin och Jossan fick varsin puss igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0