Vem är du?

Vem är du som läser?
Vad vill du läsa?
Varför läser du?

:)

Jag är Linnea Jakobsson
20år född och uppvuxen i Älvdalen i byn Brunnsberg
Dalkulla ända in i benmärgen!
Har en egen häst som heter Wilma, som är 12år gammal brun med svart man och svans hon har en stjärna i pannan och en snopp på mulen.
Bor numera i Gävle där jag studerar till förskollärare på högskolan i gävle.
Hästen har jag lånat ut men åker hem och hälsar på så ofta jag hinner
jag är envis som en åsna, men samtidigt så ger jag upp alldeles för lätt
jag älskar adrenalinkickarna man får när man klarar något man inte trodde
jag tycker att vänskap och kärlek är något alla människor borde få uppleva varje dag


Nu ska jag GYMMA och få lite muskler istället för allt överflödigt fläsk eller jag menar de där värmeförrådet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0