You know my name, not my story!

HEJ!!
Jag har haft en lektion idag, vi hade ett seminarium om "den andra dagen" spännande att höra hur andra hade haft det och lärt sig! :) det gick bra och det gick fort, Anna fyller år idag så vi unnade oss fika idag som plåster på såren för att det känns som att jag opererat tuttarna då jag har sjuk träningsvärk i bröstet.
Efter det for jag hem och sen har jag pluggat konstant till nu, har skrivit på slutuppgiften och har nu bara del 2 kvar tack och lov och den gör jag i morgon :)
Ikväll ska jag och Anna på Yoga, jag är stel som ett kylskåp så jag börjar bli lite nervös nu. Tur man är ledig i morgon och torsdag från skolan så jag slipper gå ur sängen ;)




He wasn't man enough for me, I think he's just the man for you.
Then you could be more in to him instead of worrying about me.
Don't you know I had him first?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0