Förskollärare på vift

Hej
idag mår jag bättre, det var inte lika tungt att gå upp i morse som jag trodde.
Det regnade i morse men jag gick upp och tog på mig ordentligt med kläder och stövlar!
Guidade Jennie och Kia till travbanan där de skulle hämta hem en ny diamant :)
sen cyklade jag iväg till skolan, första gången jag cyklade sen min vurpa och jag tog det försiktigt!
väl i skolan började vi dagen med att kika på stenar inomhus, sen for vi ut på utflykt!
cykelutflykt för att titta på stenar, helt okej faktiskt inte för att jag minns vad stenarna hette men jag har anteckningarna ;)
offroadbiking på vägen hem från hagaström... min cykel ser numera ut som en lerhög!!
tillbaka till skolan för lite lunch, och sen iväg till valls hage där vi lekt de sista timmarna! vi har lekt följa john, björnen sover, kull, pomperipossa och mycket annat :)
nu är jag lite trött, men ska slänga mig in i duschen och sen får vi se vad jag hittar på :)
I helgen ska jag hem, för att fota och skriva min slutuppgift samt mysa med min hest och min mamma!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0