Geflepedagogerna!

"Ingen har sin oskuld kvar, och om ni ändå har den så kommer vi att ta den! för vi är Gefle pedagogerna!"
"alla pedagoger, har en buksvåger!"
"är ni taggade? Ja på facebook!"
"Hörde jag skål? att du gjorde!"
Ramsorna ekar i mitt huvud varje morgon, rösten sviker efter varje nollningskväll, huvudet känns tung och på kroppen finns ett nytt blåmärke varje dag!
Det är hårt med Nollning, men det är tusan bland det bästa jag gjort!
det kommer bli tomt utan nollning, utan att få sms 1000gånger om dagen om vart vi ska vara vad vi ska göra och hur tar du dig hem? Jag rekomenderar starkt alla som ska gå på högskola att gå i Gävle och var med på nollningen är ett måste, jag var orolig och ville inte i början men jag hade verkligen ångrat mig om jag inte varit med! jag har fått helt underbara vänner och träffat några helt galna personer!

Idag hänger regnet i luften i Geflestad, tur att vi har vilodag idag! i morgon är det finsittning, och sen avslutning på Kåren! jag känner redan nu att det kommer spåra!
Igår var det kårkväll, det spårade! Natalie Armbågade mig i ögat, ett blåöga lagom till finsittningen skulle väl vara toppen. tack gode gud för att du lät mig slippa det! så kära vänner se upp när ni vispar på dansgolvet!
Vi cyklade till MAX, för lite käk. Henrik lagade goomat, och vi gav en nolla en lambo!
Nollan byttes snabbt till skräcken och gav oss psykblicken i en kvart! innan han fick sin mat då han psykblickade oss lite till, sen gick han hem! Natalie träffade honom igen på kåren sen och det visade sig att han var general!
och inte vilken general som helst heller, utan just den generalen jag anna och natalie gick fram till och frågade:
- Hej herr General, skulle pedagog eventuellt kunna få ta på generals stjärt?
- Eventuellt ja!
svarade han och vände sig vi tog tag! sen vände han sig vi neg och tackade och gick.
han minns oss vi minns inte han. han hade haft svårt att hålla sig allvarlig efter det!

Idag är halsen och jag inte polare, min näsa är full och jag är inte pigg.
Jag natalie elin och olivia ska ha picknick idag :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0