Som man bäddar får man ligga, man kan älska trots att världen är som den är

Jag har skrivkramp
Egentligen vet jag vad jag vill dela med er och skriva och tro mig det är massor!
Men jag får liksom inte ut det på mitt sätt, det blir opersonligt, kallt och saknar den där meningen som kommer mellan raderna..
Ni får helt enkelt stå ut med dom här lite mindre viktiga inläggen ett tag :) den som väntar på något gott heter det ju!

Just nu känner jag en längtan, en längtan efter förändring. Något nytt som rör om lite i vardagen, nya äventyr och nya härliga minnen och saker att se fram emot! Har snart varit hemma en månad och jag älskar att vara hemma men jag saknar Gävle, Friskis, vännerna och de allra finaste klassisarna! Helst av allt vill jag packa ner mitt Gävle och ta hit och sedan packa ner mitt Älvdalen och ta med ditt, jag vill mixa allt och inte välja :) men skulle det vara så skulle jag inte heller vara nöjd, längtan och saknad är bra och stärker de äkta och fina relationerna!
Jakten efter nya äventyr och jakten efter annat är något som lockar mig! Det är jakten som är det roliga, det ska inte vara för lätt, då vill jag inte ha det! Fast ibland vill jag ha det lätt också.. Rörigt inlägg, ta det med en klackspark är mitt tips för livet! Njut, lev, dröm, testa och bara visa världen vem du är och glöm aldrig att uppskatta det och dem du har runt dig!

Vi hörs vi ses i dina drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0